Klacht: defect toestel

op 03 juli 2012 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

telefoon opgestuurd had het binnen drie dagen terug zonder batterij geen klepje voor de acherkant.gebeld was verkeerd gestuurd moest naar blackberry gestuurd worden weer verzend kosten.en dat allemaal in de maand mei .nu zijn we in juni krijg ik een bericht de 20ste dat het verstuurd zal worden een week verder nog steeds niks gebeld 25juni werd me verteld dat ik vrydag mijn tel terug krijg .vrijdage genomen en voor niks gewacht weer niks.vrydag weer gebeld werd me gezegd na het weekend is het er dus niet
maandag weer gebeld werd me weer gezegd het pakketje is blijven hangen het had er al 20juni moeten zijn daar ben ik niet mee geholpen want me abonnement loopt nog steeds door en wordt netjes betaald oke werdt me weer verteld het wordt in orde gemaakt nog geen mail we zijn nou alweer 3juli hoeveel geduld moet ik nou hebben dat die telefoon nou geleverd wordt ik wacht nou al 2maanden ik hoop dat het nou wel heel snel gaat gebeuren.het heeft me teveel beltegoed gekost want elke keer sta ruim ee half uur in de wacht totdat je geholpen wordt om naar het kastje van het muurtje gestuurd te worden ik vindt het allemaal maar schandalige

Alle klachten die gemeld zijn door djaleisha