Klacht: Defect toestel

op 06 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn echtgenote heeft een mobiel abonnement bij Telfort. Het bijbehorende Samsung toestel was al binnen 3 maanden defect.Hierbij gaat het om een overduidelijke productiefout. Aangezien het toestel gloednieuw was, leek het logisch dat er een nieuw apparaat zou komen.Dat werd ook telefonisch toegezegd door de klantenservice. Daartoe werd zij verwezen naar de winkel in Maastricht (Grote Staat) . Mijn vrouw heeft zware epilepsie en kan eigenlijk niet alleen reizen. Omdat zij de telefoon echt nodig heeft, is zij toch gegaan, met alle risico’s vandien, omdat haar een nieuw toestel toegezegd was. De medewerkers in de winkel negeerden echter het advies van de eigen klantenservice, volgens hen moest de telefoon (nog geen 3 maanden oud!) gerepareerd worden. Maar, om het nog absurder te maken, volgens hen heeft Telfort geen reparatie afspraken met Samsung.Daarom werd zij naar de Vodafone(!) winkel gestuurd, en laat hem daar maar opsturen. Mijn vrouw is, mede door haar ziekte, niet erg mondig en deed het dan maar.
Vervolgens heb ik mijn mening duidelijk gemaakt bij Telfort via een klacht, maar op mijn laatste mail volgt geen reactie meer.
De enige oplossing in deze is duidelijk: een nieuw toestel! Dat was toegezegd door de klantenservice en is ook niet meer dan normaal bij een productiefout in een toestel van nog geen 3 maanden oud.
Inmiddels zit mijn vrouw nog steeds geen telefoon en negeert de klantenservice van Telfort mijn klacht.

Ofwel een nieuw toestel (zoals toegezegd per telefonisch contact!), ofwel directe ontbinding van het contract zonder bijkomende kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madeleine van Kan