Klacht: Defect tablet

op 21 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij Media Markt in Hoorn heb ik als cadeautje een tablet gekocht voor onze zoon. Hij heeft de tablet 1 dag gebruikt en toen hij hem probeerde op te laden bleek dat dit niet ging. Ik ging terug naar Media Markt om het probleem voor te leggen. De verkoper probeerde met een andere adapter of de tablet wel ging laden, maar helaas. Volgens de verkoper moest de tablet verzonden worden en dit zou 3 a 4 weken gaan duren. Dit terwijl de tablet notabene defect verkocht is. Ik ben boos weggegaan en heb contact gezocht met de importeur van het product. Hier vertelde men mij dat ze de tablet binnen 5 dagen kunnen repareren, maar dat ik zelf de verzendkosten moet betalen. Kortom: je koop een product bij Media Markt, wordt afgescheept met een defect product en als je garantie wil claimen moet je zelf voor de verzendkosten gaan opdraaien.

Een nieuw tablet en erkenning van de gemaakte fout !

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geertdev