Klacht: Defect product retour gezonden

op 06 oktober 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg dit product defect afgeleverd door de Post N.L. totaal geplat.
Mail gestuurd , kreeg retourbrief waar gegevens op moesten worden gegeven. 29-04 product en brief opgestuurd op 20 mei kreeg ik antwoord dat ik binnen 48 uur een antwoord zou krijgen. Op 30 juni weer een mail gestuurd geen antwoord op gekregen.
Het gaat om order nr. DD01108260 en het ID ticket is 121561

Gewenste Oplossing:

Het product alsnog ontvangen dan wel het totale bedrag retour € 14.90

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 31 mei 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Stol,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is in 2016 gemeld en zeer waarschijnlijk al opgelost. Derhalve zet ik deze klacht op 'opgelost'. Mocht er geen sprake zijn van een opgeloste klacht, dan kunt u de klacht uiteraard nog eens melden zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Stol