Klacht: defect ontvangen horloge

op 13 juni 2016 over xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

defect ontvangen horloge.de grote wijzer, minuten aanduiding, valt weg bij bewegen van horloge. Direct geconstateerd na uitpakken. Hoe kan dit verzonden worden?De grote wijzer zit los. Bestelling is geplaatst via Vakantie Veilingen .NL. De overige drie aangeduide functies op het horloge bewegen niet en dienen geen enkele functie. (misleidend). Hoe verloopt de retourzending en de terugbetaling.
Ik ga er vanuit dat dat dit porto vrij kan geschieden daar u mij een defect product verzonden heeft.

Gewenste Oplossing:

Oplossing : terugzending en geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xclusive-deals

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xclusive-deals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.J. Polhuis