Klacht: defect nieuw, ongebruikt toestel!

op 31 januari 2014 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nieuwe telefoon ontvangen op 13 januari. Die zelfde dag een mail gekregen van provider Hollandse Nieuwe dat de nummeroverzetting plaats zal vinden op 28 januari.
Telefoon geeft aan dat simkaart geen verbinding maakt met netwerk.
Heb contact opgenomen met Hollandse Nieuwe en hun stappenplan gevolgd.
Simkaart werkt wel in ander toestel. Conclusie: heb een defect toestel ontvangen waar geen garantie meer op zit immers de 14 dagen waren verstreken!
Ik moet nu het toestel opsturen ter reparatie. Er werd mij verteld dat dit wel 3 weken zou kunnen gaan duren Te gek voor woorden aangezien het om een nieuw ongebruikt toestel gaat. Ik zit al die tijd zonder mobiel en ben dus niet bereikbaar. Ik heb geen ander toestel waar deze simkaart in past. Ik had hiervoor een prepaid toestel van AH. Het geld is al afgeschreven en ik heb inmiddels al heel wat tijd aan de telefoon doorgebracht voordat ik uberhaupt iemand van zowel Hollandse Nieuwe als Studentmobiel kon bereiken. Ook dit heeft mij dus geld gekost.

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk een nieuwe goed werkende telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 31 januari 2014 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank voor uw melding. Vervelend om te horen dat het toestel niet naar behoren functioneert. Helaas is de DOA-regeling (met een omruiling) niet meer van toepassing. U heeft echter twee jaar fabrieksgarantie en recht op een goedwerkend toestel. Wij raden u aan het toestel ter reparatie aan te melden via de volgende link. Het garantietraject is te volgen via de volgende link: https://www.studentmobiel.nl/klantenservice/garantie Een reparatie duurt gemiddeld 5 tot 10 werkdagen, dit is afhankelijk van het defect.

Indien uw vorige telefoon een normale simkaart ingang heeft (geen micro-sim) kunt u onze klantenservice verzoeken via info@studentmobiel.nl zodat wij u een microsimadapter kunnen toesturen. Op deze manier blijft u mobiel bereikbaar.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Aftersales Studentmobiel.nl

Heeft op 31 januari 2014 om 19:04 geantwoord

Nee, ik ben niet tevreden aangezien ik geen genoegen neem met een "gerepareerd"toestel. Zoals ik u al eerder heb vermeld kon ik niet testen of dit nieuwe toestel naar behoren functioneerde aangezien het overzetten van mijn nummer pas 15 dagen later plaats vond.
Conclusie: de klacht is niet opgelost!

Het kapotte toestel heb ik vanochtend opgestuurd naar:
Studentmobiel t.a.v. klantenservice 10024 2260 VB
Dit adres heb ik gekregen van één van uw medewerkers.

In afwachting van uw antwoord,

met vriendelijke groet,
J.M.D.F. Albada Jelgersma

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van studentmobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door judith60