Klacht: defect kastje

op 27 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Koningsdag 2017.
Ziggo valt uit bij mijn bejaarde, zelfstandig wonende moeder van 85. Aangezien het een Ziggo alles in één abonnement betreft valt direct alles uit. Zo kan zij de zorg niet bereiken maar ook zij kunnen haar niet bereiken op de vaste lijn. Laat nu ook de alarmknop die mijn moeder kan gebruiken op het moment dat ze met spoed iemand nodig heeft afhankelijk zijn van dit “alles in 1 pakket”. Vervelend

Na contact met de klantenservice blijkt dat haar kastje kapot is en deze komen ze graag repareren, dat is goed nieuws.

Het slechte nieuws: dat kan op zijn vroegst woensdag 3 mei (over 5 dagen!!!)

Onvoorstelbaar, geen spoed kan ingezet worden, blijkbaar bestaat er bij Ziggo geen urgentie. Geen enkele flexibiliteit, mijn boosheid en onbegrip stijgt tot het kookpunt maar de medewerker aan de andere kant van de lijn heeft naar eigen zeggen geen enkele mogelijkheid haar eerder in te plannen!

Groot contrast met de service die ze zeggen te bieden. Ik hoop dat mijn moeder de noodknop de komende 5 nachten niet nodig heeft.

op zeer korte termijn, voor het weekend reparatie van het defect

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ernestine mennens