Klacht: Defect in beeldscherm van Phillips tv.

op 13 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 15-08-2016 hebben wij een nieuwe phillips tv gekocht online. Nu 11 maanden verder is het beeldscherm defect gegaan waarbij er een verticale streep door het beeld loopt. Wij hebben de tv toen online gekocht omdat de prijs bij deze winkel gunstig was en dat wij de tv de volgende dag zouden ontvangen. Nu het beeldscherm in de garantie periode defect is gegaan willen wij uiteraard dat het scherm gerepareerd/vervangen wordt. De winkelier heeft ons eerst aangeboden om de tv te laten repareren bij ons in de buurt omdat de onderlinge afstand groot is. Bij Phillips care center wijzen ze dit af omdat zij sinds juni van dit jaar de bepalingen hebben verandert waardoor de tv bij de winkelier moet worden aangeboden. En nu zitten wij dus met een defecte tv die dus niet meer wordt gerepareerd in de garantie periode. Had ik maar nooit een Phillips tv gekocht en ook deze tv bij deze winkel online gekocht. Ik wordt gewoon niet geholpen want de winkelier reageert niet op mijn emails aan hem gericht meer. En Phillips care center verandert de garantie bepalingen acheraf nog.

Dat de tv op korte termijn gerepareerd wordt en als mogelijk bij een reparatie service bij ons in het zuiden. Wij wonen in Kerkrade. Zodat wij ook in de toekomst weer een phillips aparaat durven te kopen en aan te bevelen. Daar is toch garantie voor.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 01homeghost