Klacht: Defect heatpump droger

op 19 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een Warmtepompdroger
DV70F5E0HGW (aanschaf 2013) en de startknop doet het niet meer.
De aanknop wel, maar hij start niet.
Zelf de droger opengemaakt en de hele electronica zit onder het stof. Heel brandgevaarlijk! Ik maak na iedere droogbeurt het pluizenfilter schoon én regelmatig het filter aan de onderkant. De display module zit onder het stof en de schakelaar kan niet vervangen worden. Een nieuwe display module kost €194,00 plus €95 voorrijkosten) en dat is een grote uitgave voor een machine van net 5 jaar oud.
Via Samsung verwezen naar de winkelier. Deze heeft een reparatieverzoek gedaan. Servicedienst adviseert weer contact op te nemen met Samsung, omdat zij het apparaat wel kunnen repareren, maar de oorzaak van de excessieve stofophoping in het electronicagebied niet kunnen oplossen.
Weer contact opgenomen met Samsung. Via email, Twitter en Messenger van de kastje naar de muur gestuurd. Samsung vindt niet dat er sprake is van een fabricagefout en is van mening dat ik alle kosten zelf moet dragen. Zij erkennen niet, dat het apparaat brandgevaarlijk is.

Volledige reparatie tegen betaling van de voorrijkosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wissema1