Klacht: defect door een distributie ketting

op 15 september 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Ik heb een A3 TFSI uit 2010 welke niet meer start. Mijn locale garage die hem vanaf dat de auto nieuw is onderhoud heft geconstateerd dat een van de krukas. Niet meer op tijd staat. De enige redden kan een defect in de ketting/ spanner zijn. De krukas zal weer op tijd gezet moeten worden en er de ketting set zal vervangen moeten worden. Ik hoop dat dit euvel niet tot meer kosten zal leiden want het zou kunnen zijn dat de zuiger een klep geraakt heft. Dan ben ik helemaal van huis…….

Pon stelt dat de auto ouder is dan 6 jaar en dat de auto meer dan 100.000km gereden heft. Mijn inzien heeft de leeftijd nog het aantal KM niets te maken met het bekende probleem dat er een slechte kwaliteit ketting in het blok geplaatst is door Audi. De opgelopen schade zouden zij moeten betalen aangezien de kwaliteit niet in lijn is met de gepretendeerde kwaliteit die het merk af geeft.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenJanssen