Klacht: Defect deur sensor

op 29 juni 2016 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn zakelijk in het bezit van 2 x Volvo V60 hybride bouwjaar 2013. Bij beide auto’s zijn de deursensoren defect ( keyless entry ) Van 1 auto is vorig jaar ook al de sensor vervangen ( onder garantie ). Uit diverse publicaties blijkt dat dit gewoon een productiefout is, Dealer wil onder coulance ( +/- € 500,00 ) wel vervangen !!

Gewenste Oplossing:

Volvo moet gewoon erkennen dat dit een productiefout is en zonder kosten vervangen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VHICT