Klacht: defect bankstel

op 25 september 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

20 september 2015 hadden wij een bank gekocht, eigenlijk zou deze in dezember geleverd worden, maar was uiteindelijk 13 januari geleverd. Hier waren we al ontevreden over. Toen de bank eenmal aan kwam, was die ook nog defect. Het voetendeel van de bank is krom waardoor er altijd een stuk uitsteekt. 2 februari zou het gemaakt worden, er was een monteur gekomen en hij zei dat hij nog materialen nodig om dit te maken, waardoor hij een nieuwe afspraak moest maken. Nu zitten we al in de maand augustus en hebben al een paar keer gebeld, maar er komt niks van.

4 augustus had ik hier ook al een klacht over geplaatst en hebben ons de dag erna gebeld dat ze ivm met vakantieperiode er nog een paar weken overheen zouden gaan. nu bijna 2 maanden verder en nog niks gehoord

Als het bankstel gemaakt wordt en dat we na bijna een jaar tijd eindelijk kunnen genieten van de bank wat we gekocht hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

2 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Wat vervelend dat uw bank nog niet helemaal is hersteld. Ik heb uw dossier bekeken en u zal bezocht worden door een andere servicedienst van de leverancier. Wij hebben uw adresgegevens doorgegeven en zij zullen contact met u opnemen om de klacht op het voetenmechanisme op te lossen. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Jackie200519