Klacht: Defect artikel

op 07 april 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de online veiling heb ik een tajine in nieuwstaat gekocht. Echter bij het openen van het product bleek dat deze stuk was. Onderkant van de tajine lag in scherven.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe tajine of geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 19 juli 2016 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 juli 2016 om 18:35 geantwoord

Er wordt mij gevraagd of de klacht naar tevredenheid is opgelost, echter is er nog geen oplossing aangeboden!

Alle klachten die gemeld zijn door MRG Vranken