Klacht: defect apparaat

op 05 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Het apparaat is in eerste instantie op een verkeerd adres afgeleverd;ik heb het daar moeten ophalen (autokosten!). Na aflevering bleek het apparaat defect te zijn. Heb contact gezocht met Best Direkt (leverancier)maar dan krijg je contact met Dimass. Deze verwees ons weer naar Groupon die het probleem zouden moeten oplossen. Groupon heeft echter een intern probleem met Dimass over wie het probleem met defecte apparaten moet oplossen en gaf aan dat zij dit eerst wilden uitzoeken. Sinds de dag van aflevering zijn we nu bijna een maand verder en ik heb inmiddels 2 probleemmails aan groupon verzonden, maar die laten niets meer van zich horen. Al met al een zeer slechte zaak en minachting van de klant.

Ik wil alvorens ik het defecte apparaat (KOSTELOOS!) terugstuur een nieuw apparaat toegestuurd krijgen met onmiddellijke of terugbetaling van het door mij betaalde bedrag.
De klacht is bij Groupon geregistreerd onder ticket nr 570123.
Ik ben niet van plan om nog verdere kosten (zoals telefoonkosten etc.) te maken.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine – Groupon

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht GrouponDimass

5 jaren geleden - Beste Sabine, Als je de inhoud van de klacht een beetje zorgvuldig gelezen had, dan had je kunnen constateren dat ik al een maand bezig ben met Groupon om dit probleem op te lossen.(ticket 570123) Het laatste signaal van Groupon (email van 11 juli) is zeer verheffend namelijk dat ik het nog eens bij Dimass moest proberen en dus ben ik weer terug naar af. Heb overigens Dimass al weer per email benaderd, maar die reageren niet. Resultaat: een defect apparaat en geld kwijt!! Wat een waardeloze service van beide bedrijven. Maar jullie zijn nog niet van me af!.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 11:13 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Voets,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door GrouponDimass