Klacht: defect apparaat

op 19 april 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

op 15-02-16 een Multi snack app. opgehaald bij BVA Amersfoort was bij vermeld showroom model ,bij thuiskomst getest de stop knalde eruit en de aardlekschakelaar ook ,alles nagekeken ander apparaat op zelfde stopcontact geprobeerd werkte normaal, nogmaals multisnack app.geprobeerd weer stop en aardlekschakelaar eruit ,BVA gebeld zou bericht krijgen ,na 2 weken gebeld kreeg een mailtje het probleem ligt bij de leverancier ,na een week weer gebeld kreeg een mailtje probleem voorgelegd bij de account manager mailtje gestuurd na een week loop volgende week hopen we een oplossing te hebben ,5 weken verder nog steeds een gevaarlijk en defect apparaat in huis

simpel weg mijn geld retour al 3 keer aangegeven

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 19 juli 2016 om 09:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bgroot