Klacht: Defect apparaat

op 23 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 14 mei een Steambuddy besteld via Groupon, en half juni ontvangen met een Spaanse beschrijving?? De Buddy bleek defect net als van meerdere mensen. Heb inmiddels hier 8 mailtjes over verstuurd. Als reactie op mail 7 kreeg het emailadres van de leverancier(Teletienda Outlet) maar die werkte niet dus laat Groupon je verder dobberen. Een passende oplossing moeten ze nog steeds mee komen. Ook hebben ze de neiging om je geld als credit/tegoed te reserveren inplaats van het op de rekening te storten.

Ik wil mijn geld terug op mijn rekening en zo snel mogelijk. Niet als credit wat je weer verplicht het bij hun uit te geven.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 25 juli 2012 om 17:28 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Reactie van de melder van de klacht Meya

5 jaren geleden - hier staat aagegeven dat de klacht is opgelost maar dat is niet het geval.

Alle klachten die gemeld zijn door Meya