Klacht: Defect aan televisie en afhandeling van de klantenservice

op 29 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

In 2014 heb een amiblight televisie aangeschaft met een waarde van bijna 2,500 euro. Na ongeveer een jaar is het beeld op zwart gesprongen, de ambilight en het geluid bleven verder prima werken, echter waarvoor ik de televisie initieel gekocht heb werkte niet meer. Het probleem is verholpen geweest nadat het bij een repaircentre is aangebeoden ter reparatie. Na echter een paar uur televisie kijken, weer het zelfde probleem. Wederom ter reparatie aangeboden, naar tevredenheid geholpen, en met een werkend product weer terug naar huis.. Voor een paar dagen althans, toen heb ik wederom het zelfde probleem ervaren. Daar ga je toch niet van uit met een product van dik 2000 euro. Nadat ik nu met Philips contact heb opgenomen en mijn onvrede kenbaar heb gemaakt, willen ze mijn televisie opnieuw repararen. Goed, ik ben het vertrouwen wel verloren in een goede afloop verder. Echter, de afhandeling van de klantenservice vind ik ronduit schandelig. Er wordt voornamelijk informatie gegeven dat er een referentienummer is aangemaakt en de laatste en tevens langste alinea is dat ik binnenkort een bericht ontvang met een vragenlijst krijg ten aanzien van de afhandeling van de klantenservice. Reken maar dat ik deze ga invullen en dit niet positief voor philips zal doen. Inhoudelijk op mijn probleem met het product en mijn ongenoegen inzake de afhandeling van de klantenservice, wordt in 2(!!!!) regels beantwoord. Werkelijk waardeloos, ik had Philips kwalitatief veel beter ingeschat. Daarnaast als ik die email wil beantwoorden, dan kan dus niet, en kan er nog niets concreet besproken worden, echt, shoot me, schandalige en waardeloze afhandeling zeg.

Ik ben tevreden wanneer er adequaat en concreet afspraken en voorstellen gemaakt worden. Bij de huidige afhandeling wordt de klant echt aan zijn lot overgelaten, zonder ook maar enige intentie te ervaren geholpen (beter gezegd: serieus genomen) te worden. De hoop (en eigelijk ook verwachting) in een tegoedkoming van philips heb ik inmiddels wel opgegeven, daarentegen wil ik graag dat mijn product weer naar behoren werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Velderss30