Klacht: Defect aan bloesje, geld terug

op 08 juni 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Ik heb enkele weken geleden twee items gekocht via de webshop van Mango. Het eerste stuk was helemaal in orde, het twee stuk had een defect. De mouwopening langs de linkerkant was veel groter dan aan de rechterkant. Ik had gebeld naar de klantendienst en gevraagd wat ik het beste kon doen. Ik heb de bloes terug gestuurd (op eigen kosten) met de duidelijke vermelding dat er een defect was en dat ik graag dezelfde bloes in dezelfde maat terug wilde. Bovendien zouden mijn extra kosten door het pakketje terug op te sturen ook worden terugbetaald. Een week later krijg ik een mail dat ze heel het bedrag van de bloes hebben terug gestort (zonder verzendingskosten die ik maakte). Ik belde terug naar de klantendienst om te melden dat ik een nieuw exemplaar wou en geen terugstorting. Er was niets meer aan te doen! Ik moest heel het proces opnieuw doorlopen, moest ik de bloes nog willen. Heb ik uiteraard niet gedaan. Laat maar op deze manier!

Eventueel een 'kortingscode' waardoor ik de bloes zonder verzendkosten kan bestellen. Ik had namelijk twee items gekocht zodat ik geen verzendkosten moest betalen (gratis vanaf 30 euro). Als ik de bloes nu nog wil, moet ik ze wel betalen aangezien de bloes 29,95 euro kost! Ik zou dus liefst een code hebben waar ik de bloes gratis kan laten verzenden!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SofieR