Klacht: deel vakantie verpest.

op 12 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste heer/mevrouw,

hierbij wil ik u in kennis stellen van mijn slechte ervaring/irritatie op Roompot resort kustpark te Texel. wij waren hier van 26 juni t/m 3 jullie 2017.

de accommodatie 218, was dermate slecht o.a onderhoud, schoonmaak, ouderdom inventaris dat ik een lijst van 12 punten vast gesteld heb.

om enkele te noemen; bedden/matrassen waren sterk door gezakt en stonken naar ouder dom, sommige pannen waren sterk vervuild, bankstel zat onder de vlekken, was machine was sterk vervuild, afvoeren keuken en badkamer stonken, tv’s waren van en heel oud model, radiateur in douche sterk geroest,enz.. ik heb hier enkele foto’s als bijlage toe gevoegd. . deze punten moeten voor u ook te begrijpen zijn, dat onze vakantie hierdoor sterk is tegen gevallen, wat ik van een Roompot resort niet gewend was.

in afwachting van Uw reactie,

mvg f.boomert

tel 0152611085

17237590 218 s

als het vertrouwen in de roompot is hersteld.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 juli 2017 om 15:29 geantwoord

Heeft op 14 juli 2017 om 20:45 geantwoord

Beste mensen, eindschoonmaak kosten als compensatie, en dat ik daar tevreden over was, als oplossing, (voor ons gedeeltelijk verpeste vakantie) is niet de waarheid. het was niet enkel de sterk vervuilde pannen. maar de gehelen inventaris vertoonde zoveel gebreken, dat ik geen genoegen neemt met deze oplossing. mvg f.boomert.

Alle klachten die gemeld zijn door f.boomert