Klacht: Deel 2 levering nooit ontvangen

op 19 juli 2019 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Het bestelnummer 417746198 heb ik op 19 juni (!!) besteld. Er werd me een aantal dagen later verteld dat het in 2 delen zou komen. Deel 1 is al binnen gekomen en zelfs al geretourneerd en geld terug gekregen. Deel 2 is nog steeds niet gearriveerd. Hij is ook niet te vinden via track en trace en dat terwijl ik premium klant ben. Daar betaal ik extra voor, een x-bedrag per jaar om een ‘next day delivery’ te krijgen. Ik heb ASOS op 4 juli een bericht hierover gestuurd en nooit een reactie op gekregen. Op 11 juli heb ik ze weer een bericht gestuurd en ook daar heb ik nooit een reactie op gekregen. Het gaat om een totaalbedrag van £186,54 wat betaald is en wat ik nu dus niet eens kan retourneren en terug kan krijgen. Ook daar gaat vaak een ontzettend lange periode over heen bij ASOS. Ik heb ze ook een privé bericht gestuurd via Instagram en via Facebook, ook daar is geen reactie op
In de tussentijd is deel 2 nooit binnen gekomen.

Het resterende geld van die bestelling teruggestort krijgen. Deel 2 van het pakket hoef ik niet meer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kims88