Klacht: Deel 2!: Fraude; Verkeerde schadediagnose, fictieve schadefotos (aantoonbaar!) ; prijsopgave voor niet bestaande schade, echte schade niet gerepareerd onder Garantie

op 10 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dus zojuist heb ik mijn toestel kunnen ophalen bij the Phonehouse.
In de sealed bag zat mijn oude toestel, althans het omhulsel en het toestel wat ik mee heb gekregen.
Ze hebben schijnbaar een boardswap gedaan.
Nu kom ik thuis , doe mijn simkaart erin en ga kijken of alles werkt.

En je kan het al raden: NIETS GEREPAREERD!!!!
Whatsapp opnames werken nog steeds niet en bellen met de huistelefoon geeft nog steeds dezelfde slechte verstaanbaarheid issues en wegvallen van het stemgeluid….
De Accu zal ook wel niet gerepareerd zijn maar dat weet ik pas als het toestel straks leeg is.

Maar Dynafix stelletje ************! Alweer gefaald, alweer je afspraken niet nagekomen om mijn issues te fixen.
Nu moet ik ALWEER naar the Phonehouse het toestel laten toesturen naar jullie onkundige handen met jullie waardeloze handelswijze.
Ik kan nu dus waarschijnlijk vergeten dat ik een werkende foon heb voor op vakantie volgende week dinsdag en dat is echt Schande..

1 grote Schande is dit… Dus nee niks opgelost , nee een zeer teleurgestelde klant.

Voor Deel 1, https://www.klacht.nl/dynafix-care/klacht/fraude-verkeerde-schadediagnose-fictieve-schadefotos-aantoonbaar-prijsopgave-voor-niet-bestaande-schade-echte-schade-niet-gerepareerd-onder-garantie/

Wanneer ik niks en nooit meer iets met Dynafix te maken hoef te hebben want het is blijkbaar geen optie dat Dyna mijn telefoon \"fixt\", sterker nog ze breken je telefoon tijdens transport en sturen je een toestel met van andere toestellen samengeraapte onderdelen terug met dezelfde gebreken.

Ik wil een perfect werkende Nokia 930 Lumia in mijn handen heb. En als je niets kan repareren, je klanten voorliegt en bedriegt met fotos van andere telefoons met schermschade, mijn telefoon tijdens transport kapot maakt en mij als beloning ook nog een onterechte prijsopgave stuurt van 191 euro voor een kapot display terwijl ik accu en microfoonissues die als garantieschades bekend staan heb ik als consument MINIMAAL recht op een nieuw toestel!

Aan de slag ermee en snel!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Dit klinkt inderdaad niet goed, zou u ons het IMEI-nummer door kunnen geven van het toestel welke u ontvangen heeft? Dan gaan wij direct kijken wat er gebeurt is tijdens de reparatie. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht David M.

7 maanden geleden - Ik ben net bij de Phonehouse geweest, jullie hebben inmiddels een nieuwe klacht / manco melding van hen ontvangen. Inclusief extra mankementen, want de telefoon loopt nu ook spontaan vast. Heb de telefoon maar weer fijn jullie kant op gestuurd, kunnen jullie weer de volgende fictieve schades en schadesfoto's erbij toevoegen of de telefoon tijdens de hele transport rit naar verweggistan paar keer laten stuiteren. O ja niet vergeten mij weer even voor deze "Service" een prijsopgave te sturen he??

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 24 januari 2017 om 09:52 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door David M.