Klacht: De zoveelste keer….

op 13 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is nu wekelijks raak, het maakt niet uit welke lijn je neemt. In begin 2017 eind 2016 heeft arivva het openbaar vervoer hier in noord nederland overgenomen van qbuzz. Ik heb bij qbuzz nog nooit een klacht gehad over te late bussen, bussen die gewoon niet komen, maar het ergste is nog bussen die te vroeg weggaan. Ik moet iedere dag naar school en neem daarvoor de bus. Maar nu sta ik op de lijn 55 te wachten en hoor ik van een vriend van mij die in die bus zat dat deze al vertrokken was. Dit was niet zon ramp geweest als het de eerste keer was. Maar ik sta nu wekelijks met een te late, te vroege of een niet op komen dagende bus. Arivva alstjeblieft los je troep op.

Net als bij mijn andere klachten over arivva ben ik tevreden zodra arivva normaal doet met hun buslijnen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Pieterdeboer997, Wat balen dat je niet tevreden bent. Dat is natuurlijk niet wat wij willen. Ik wil je signalering graag intern doorgeven zodat de chauffeurs hierop geattendeerd kunnen worden. Kun je me hiervoor nog aangeven hoe laat de bus vanochtend had moeten vertrekken en bij welke halte je stond? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:28 geantwoord

Beste Pieterdeboer997,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva