Mijn Klacht:
Al een hele tijd erger ik mij aan het zelf scannen . Mensen die weigeren om een handscanner te nemen en hele kar boodschappen staan weg te scannen. De afgelopen feestdagen liep de wachttijd bij de snel kassa behoorlijk op. Bij het rek van de handscanner staat Makkelijk in een minuut afrekenen , maar dat lukt allang niet meer als je dat gepruts bij die kassa’s ziet. Vaak moeten deze mensen ook extra gecontroleerd worden omdat ze iets vergeten zijn te scannen. Soms moeten ze nog iets extra wegen en ga zo maar door. Het nut van deze snelle kassa’s is totaal weg.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als dat gepruts bij die zelfscankassa regels gaan krijgen.
Grote kar boodschappen en geen handscanner, dan gewoon naar de kassa. Niet meer dan 5 boodschappen langs de zelfscankassa.

