Klacht: Ik bestelde en betaalde 80 opzetborsteltjes, krijg er 20, bedrijf onbereikbaar tel. en per mail

micha1 op 05 maart 2022 over De Witte Tandenwinkel in de categorie Apotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 februari jl bestelde ik 20 sets van 4 opzetborsteltjes voor een Lactona tandenborstel, in totaal dus 80 borsteltjes. Ik kreeg 2 maart 20 borsteltjes toegestuurd. Mailde tot nu toe 3 x het bedrijf – geen enkel antwoord. Belde 3 x, in gesprek, 4e maal niet in gesprek, telefoon blijft overgaan en vervolgens een pieptoon , doorgeschakeld naar een fax…

Dit bedrijf is schandalig bezig. Het niet antwoorden per mail en bewust de telefoon niet opnemen geven de indruk dat het heel goed weet dat het dikke fraude aan het plegen is, en hier onderuit wil komen. Ik betaalde maar liefst 55 euro voor de hele order van 80 stuks, dan 20 piepkleine opzetborsteltjes gaan sturen en vervolgens per mail en telefoon onbereikbaar zijn…oplichting !!

Gewenste Oplossing:

Of de resterende 60 opzetborsteltjes alsnog opsturen, of restitutie van het teveel betaalde geld: E 37,50.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Witte Tandenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door micha1