Mijn Klacht:
26 februari jl bestelde ik 20 sets van 4 opzetborsteltjes voor een Lactona tandenborstel, in totaal dus 80 borsteltjes. Ik kreeg 2 maart 20 borsteltjes toegestuurd. Mailde tot nu toe 3 x het bedrijf – geen enkel antwoord. Belde 3 x, in gesprek, 4e maal niet in gesprek, telefoon blijft overgaan en vervolgens een pieptoon , doorgeschakeld naar een fax…
Dit bedrijf is schandalig bezig. Het niet antwoorden per mail en bewust de telefoon niet opnemen geven de indruk dat het heel goed weet dat het dikke fraude aan het plegen is, en hier onderuit wil komen. Ik betaalde maar liefst 55 euro voor de hele order van 80 stuks, dan 20 piepkleine opzetborsteltjes gaan sturen en vervolgens per mail en telefoon onbereikbaar zijn…oplichting !!
Gewenste Oplossing:
Of de resterende 60 opzetborsteltjes alsnog opsturen, of restitutie van het teveel betaalde geld: E 37,50.