Klacht: Bestelling niet ontvangen, bedrijf slecht bereikbaar en doet loze beloften

Versloot op 27 november 2022 over De Witte Tandenwinkel in de categorie Apotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 1 oktober jl. een bestelling t.w.v. €53,19 geplaatst bij de witte tandenwinkel. Tot op heden heb ik de bestelling niet ontvangen. Het bedrijf is van maandag tot donderdag bereikbaar van 11.00 tot 12.00. Twee maal heb ik iemand gesproken over de niet ontvangen bestelling. Er worden verschillende verklaringen afgegeven. Een deel van de bestelling is (nog) niet leverbaar, maar binnen enkele dagen wel. Tot afgelopen week dat de bestelling verzonden zou zijn maar er iets mis is gegaan bij de post. De bestelling zou opnieuw verzonden worden. Helaas opnieuw niets ontvangen. Ik heb het bedrijf per mail in gebreke gesteld en mijn geld terug gevraagd. Ook daar is niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog mijn bestelling ontvang of ik mijn geld terug ontvang

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Witte Tandenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Witte Tandenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Versloot