Klacht: De volgepropte kassa counters

op 13 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Beste,
Ik was vandaag en een van uw winkels en wil hier even iets over kwijt! Sinds u geen gratis draagzakjes meer weggeeft( geheel terecht) heb ik altijd zelf een tas bij de hand!dit zorgt wel voor minder service van uw personeel; ik mag zelf de aankopen in de tas stoppen, helaas doen mijn handen niet altijd meteen wat ik wil en zeker bij meerdere aankopen is de kassiere sneller dan ik en hopen de aankopen zich op! Dan is de kassiere zover om af te rekenen en doe ik dat ook meteen zodat ik daarna de rest van mijn aankopen kan inladen! Helaas staat uw kassa counter zo volgepropt met krasloten, produckten voor een euro, reclame materiaal en dergelijke dat ik tijdens het inpakken vanalles omstoot of met de mouw van de jas in blijf hangen! Zeer irritant! En vandaag kwam de druppel; de kassiere ging al verder met haar volgende klant en schoof de produkten van die mevrouw tegen de mijne aan die ik nog moest inladen en perongeluk ging er iets in de tas wat niet van mij was! Dit ontdekte we gelukkig meteen maar dat deed mij aanzetten tot het versturen van deze mail! Ik hoor het namelijk vaak dat de grootste erernis is dat de we de boodschappen nu zelf moeten inladen en er bij dekassa amper plek is om de produkten te plaatsen laat staan voor de tas waar we het in moeten doen!

Mvg Maud Gelissen

Uw personeel is vriendelijk en de winkels altijd schoon en de prijzen zijn super voordelig!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Gelissen