Klacht: De vliegtuig vertrekte niet op de datum van me tickets.

op 19 augustus 2016 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Goedemiddag, ik heb een zwaar klacht over pegasus airlines. Ik had voor 5 juli 2016 t/m 12 augustus 2016 vliegtickets gekocht voor mezelf en me kinderen op www.flypgs.com . Eindstand ben ik 5 julie gaan vliegen naar Turkije. Ik had van me vakantie genote totdat het 12 augustus werd. Ik moest op 12 augustus weer terug vliegen vanaf Turkije Konya. Ik ben daar geweest en de vliegtuig van pegasus stijgde toen niet. Wat mijn klacht is dat ik helemaal niet gebeld/gemaild bent en ik moest helemaal naar Konya airport reizen vanaf me eigen huis dat is ongeveer al 150km alleen heen. Ik moest dezelfde dag weer terug reizen omdat de vliegmaatschappij pegasus helemaal niks heeft gemeld. 1 dag later heb ik ze gebeld en ze konden niks voor me doen zeide ze aan de telefoon. Ik werd pissig en heb me geld terug gevraagd. Maar ik had me vakantie tot 12 augustus gepland, daarna had ik geen zakgeld meer over. Door pegasus airlines heb ik een kutvakantie meegemaakt. en moest langer blijven in Turkije zonder een rooie cent in me zak.

Ik zal tevreden zijn wanneer ik me reis geld van me huis naar Konya airport en weer van Konya aiport naar me huis tegoed krijg. En dat ze mij moeten vergoeden omdat ik door pegasus airlines een kutvakantie heb meegemaakt en met geen rooie cent daar zat. Ik zal willen dat ze me een bepaalde bedrag gaan geven zodat ik mijn verlies weer winst kan maken. Ik heb een zware vakantie achter de rug gehad.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

7 maanden geleden - Wellicht heeft u recht op een schadevergoeding. Wij kunnen u helpen aan een compensatie. Meld u aan op www.flightlaw.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Alime