Klacht: De tv gaat elke seconde uit en aan

op 18 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik had jullie al telefonisch in augustus gemeld dat ik al problemen heb met deze nieuwe Philips tv. In augustus ging de tv elke seconde aan en automatisch uit nadat ik het had aangezet. Dit gebeurde zeker 20 keer achter elkaar. Toen heb ik de tv helemaal uitgezet en ook de stekker eruit gehaald. Na 10 min. deed hij het weer.
Dit probleem herhaalde zich in september 2 keer. Afgelopen zondag had ik weer dezelfde problemen met de tv. Een ander probleem dat ik heb met deze Philips tv is dat wifi automatisch stopt. Ik kan geen Netflix kijken met wifi. Hiervoor moet ik jullie ook ieder keer bellen voor 1 euro per gesprek. Ik kijk nu bedraad naar Netflix enz.

U snapt dat ik mij ontzettend erger hieraan. Televisie kijken moet voor ontspanning dienen en niet voor inspanning en stress. Ik zou niemand aanraden om een Philips tv te kopen. Lees maar mijn geschiedenis dan snapt u het wel.

Ik reken op uw snelle hulp,
Verblijf ik met vriendelijke groet,

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suwesha