Klacht: De teleurstelling van m.n. de kinderen was groot

op 23 juli 2019 over Rico Recreatie in de categorie Autoverhuur

In september 2018 brachten wij een bezoek aan de locatie Loenen. Daar stond toch een mooie camper voor de verhuur. Queensbed en ook nog een automaat. Te mooi om waar te zijn. Wij helemaal enthousiast en getekend. Wordt nooit enthousiast want dan vergeet je de kleine lettertjes te lezen. Dat was mijn fout.
Begin 2019 vernamen wij dat het toch een andere camper zou worden. Toen zijn we maar eens gaan bellen omdat ondanks de algemene voorwaarden de commercieel directeur in september ons er op had moeten wijzen dat er toch afgeweken kan worden van het ons toegezegde model.
Nu even kort door de bocht, na wat mail en belverkeer.
Eind goed al goed we zouden zelfs een spiksplinternieuwe LMC krijgen.
Afgelopen vrijdag, wij vanuit Leiden naar Gieten. Aangekomen kregen we te horen dat de spiksplinternieuwe LMC om technische redenen niet meer mogelijk was. Het enige dat ze ons konden bieden( 4pers.) was een 2 pers.camper tent. Verder hadden ze nog een andere incourante camper staan maar niet op naam en voor ons totaal onvoldoende?
Ik heb direct mijn geld terug gevraagd en gekregen € 100,- benzinekosten. Mijn kids waren verdrietig en teleurgesteld. De vakantie ligt op zijn gat.
Hebben ze ons als lastige klant een hak willen zetten anders kom je niet tot een tegenbod wat niet voldoet. (zie ook algemene voorwaarden). Misschien sprak de manager de waarheid en vond hij het zelf ook waardeloos?

Wanneer ben ik tevreden? Wat vraag je aan een bedrijf wat zijn afspraken niet na (kan?) komen?
Mijn vrouw zei al hadden ze maar een bos bloemen gestuurd met excuus maar niets van dat alles.
Juridisch kan ik het Rico lastig gaan maken maar wat schiet ik er mee op? Mijn vakantie krijg ik er niet mee terug het ging ons dan vooral om het gebaar.
Daarnaast hebben wij de borgsom voor de camper laten verzekeren bij Allianz ter waarde van € 160,-. Misschien dat Rico daar iets in kanwil betekenen?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rico Recreatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rico Recreatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beurssie