Klacht: WEER GEEN KRANT ONTVANGEN !!

[email protected] op 21 januari 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TWWEDE KEER AL IN TWEE WEKEN.!
IK GA KIEZEN VOOR EEN ANDERE KRANT !

Gewenste Oplossing:

ELKE DAG OP TIJD !! DE KRANT

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 januari 2017 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Elshof

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u voor de tweede keer de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Om u de gemiste kranten te compenseren, zullen wij uw betaalperiode verlengen met hetzelfde aantal dagen dat u geen krant heeft ontvangen. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door