Klacht: vandaag geen krant ontvangen

[email protected] op 16 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 16 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heermevrouw van Ruiswijk, Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat u vandaag de krant niet bezorgd heeft gekregen.Onze excuses voor het ongemak. wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 16 juli 2018

Een klant heeft aangegeven op de betreffende dag geen krant van de Telegraaf te hebben ontvangen. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

vandaag geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik hem morgen ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juli 2018 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw van Ruiswijk,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat u vandaag de krant niet bezorgd heeft gekregen.Onze excuses voor het ongemak. wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen dat de krant morgen wel weer bezorgd wordt.

Uiteraard worden de gemiste kranten aan u vergoed zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM