Klacht: Niet bezorgen zaterdagkrant

Mw. Harms op 07 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 1 maand een zaterdagabonnement afgesloten. Inmiddels 2 x de krant NIET ontvangen. Vanuit de Telegraaf zou dit gemonitord worden, helaas zonder succes! Of er wordt bezorgd of ik wil van dit zaterrdagabonnement af omdat er geen bezorging is!

Gewenste Oplossing:

Niet over de bezorging!,

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juli 2018 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Harms

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant afgelopen zaterdag niet bij u is bezorgd, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact gehad met de bezorgdienst hierover en zij gaan de bezorger hierop aanspreken en ervoor zorgen dat krant weer iedere zaterdag bezorgd wordt.

Uiteraard wordt de gemiste krant aan u vergoed zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Telegraaf webcare team BR

Mw. Harms

Heeft op 14 juli 2018 om 16:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

nee, want het helpt niet!

Alle klachten die gemeld zijn door