Klacht: niet bezorgd

hendricusjong op 06 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juli 2018 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant afgelopen vrijdag niet bij is bezorgd, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de bezorgdienst hierover ingelicht en zij gaan ervoor zorgen dat krant weer iedere dag bezorgd wordt zoals u van ons gewend bent.

Uiteraard wordt de gemiste krant aan u vergoed zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door