Klacht: krant niet ontvangen

[email protected] op 08 december 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eens in de zoveel tijd wordt de krant niet bezorgd.
Kan de bezorger daar op aangesproken worden?

Gewenste Oplossing:

Zou graag elke dag de krant ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 december 2016 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van der Linden,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u herhaaldelijk problemen heeft ervaren met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat er extra aandacht besteed wordt aan de kwaliteit van de bezorging.

Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook ook bieden wij de mogelijkheid om de krant digitaal te lezen (op dagen dat u de krant niet ontvangt). Dit kan op een computer, tablet of smartphone.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons in de gelegenheid om u klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door