Mijn Klacht:
eerder herhaaldelijk geen krantlaatste 14 dg andere bezorger wel goed
Gewenste Oplossing:
gewoon dagelijks op tijd mijn krant
carlo2018 op 02 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte mevrouw Groothedde, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant tot twee weken geleden herhaaldelijk te wensen overlliet, maar dat deze na de komst van de nieuwe bezorger wel goed verloopt. Uiteraard is...
Een klant heeft herhaaldelijk geen krant ontvangen van de Telegraaf in de afgelopen 14 dagen, terwijl de bezorging door een andere bezorger wel goed verliep. De klacht is inmiddels opgelost.
eerder herhaaldelijk geen krantlaatste 14 dg andere bezorger wel goed
gewoon dagelijks op tijd mijn krant
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 juli 2018 om 14:13 geantwoord
Geachte mevrouw Groothedde,
Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant tot twee weken geleden herhaaldelijk te wensen overlliet, maar dat deze na de komst van de nieuwe bezorger wel goed verloopt.
Uiteraard is dit fijn om te horen! Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst. Wij verzoeken u vriendelijk om direct weer contact met ons op te nemen als de bezorging op enige manier te wensen overlaat.
Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM