Klacht: Krant niet bezorgd

J.D. Nijenhuis op 03 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de tweede opvolgende dag geen krant gehad

Gewenste Oplossing:

Attendeer uw bezorger s.v.p.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juli 2018 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Nijenhuis,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag en gisteren geen Telegraaf heeft ontvangen.

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet te ontvangen. Als abonnee mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Ter compensatie van de gemiste kranten verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met twee bezorgdagen, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door