Klacht: geen krant ontvangen op Zaterdag30-6-2018

[email protected] op 01 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

melding van gemaakt en zou nabezorgd worden, maar is niet gebeurdAls de krant nabezorgd zou worden

Gewenste Oplossing:

Als de krant nabezorgd zou worden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juli 2018 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Brouwer,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 30 juni geen krant heeft ontvangen. U heeft dit gemeld, maar uw krant is niet nabezorgd.

Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant te moeten missen. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Helaas is het sinds 2013 niet meer mogelijk om uw krant nog na te bezorgen. In plaats daarvan compenseren wij de gemiste krant door de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag te verschuiven zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN Webcare Team De Telegraaf

[email protected]

Heeft op 03 juli 2018 om 14:50 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is een waardeloze oplossing, als je al zo lang abonnee bent, maar het is niet anders !

Alle klachten die gemeld zijn door