Klacht: geen krant gekregen

a.boonstra op 24 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 november 2016 om 10:47 geantwoord

Beste meneer Boonstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de Telegraaf van donderdag 24 november 2016 niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u via Mijn Media uw klacht al bij ons doorgegeven heeft en deze ook doorgegeven aan de bezorgservice in uw wijk. Naar aanleiding hiervan worden de nodige handelingen genomen om ervoor te zorgen dat u weer dagelijks De Telegraaf in uw brievenbus kunt verwachten.

Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij een dag toegevoegd aan uw lopende kwartaal zodat u sowieso het aantal kranten krijgt waar u recht op heeft.

Graag zouden wij u verzoeken in het vervolg uw meldingen direct bij ons te maken hierdoor kunnen wij namelijk sneller actie ondernemen. U kunt ons telefonisch bereiken op het volgende telefoonnummer: 088 - 824 824 2. En dan kunnen wij ook op dat moment met u bekijken hoe wij het probleem voor u kunnen oplossen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO ~ Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door