Mijn Klacht:
Geen krant ontvangen het gebeurt wel iedere week een keer ben het bijna zat
Gewenste Oplossing:
Als ik niet steeds hoef door te geven dat we geen krant hebben ontvangen

Jeanne joosten op 09 januari 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geen krant ontvangen het gebeurt wel iedere week een keer ben het bijna zat
Als ik niet steeds hoef door te geven dat we geen krant hebben ontvangen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 januari 2017 om 11:38 geantwoord
Geachte mevrouw Joosten,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u vaker problemen ervaart met de bezorging. Uiteraard is dit niet de bedoeling.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw melden op 09 januari in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.
Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant digitaal te lezen (op dagen dat u deze niet ontvangt). Dit kan op een computer, tablet of smartphone.
Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
SA- De Telegraaf