Klacht: Geen bezorging

Adam van der Kaaij op 09 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van der Kaaij, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant momenteel niet op tijd bij u wordt bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben intussen contact gehad met de bezorgdienst en zij geven aan dat...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 9 juli 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

De bezorging op zaterdag 7 juli 2018 vond plaats om 12 uur ; ik heb daarvoor reeds gebeld dat de bezorging niet was gedaan. Het antwoord daarop was dat de betaling van het abonnement een dag later zou plaatsvinden.
De bezorging op maandag 9 juli 2018 is nog niet gedaan; het is 12:40 uur!

Gewenste Oplossing:

De bezorging zou ik graag vóór 8 uur zien plaatsvinden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juli 2018 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Kaaij,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant momenteel niet op tijd bij u wordt bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben intussen contact gehad met de bezorgdienst en zij geven aan dat ze inderdaad een probleem met de bezorging in uw wijk hebben. Zij werken momenteel hard aan een oplossing.

Wij gaan er dan ook vanuit dat dit snel wordt opgelost en u de krant weer op tijd in de brievenbus krijgt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team BR

Adam van der Kaaij

Heeft op 10 juli 2018 om 11:15 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Nee ; ik heb de Telegraaf meer dan een halve eeuw op tijd ontvangen in Hoek van Holland.

Met vriendelijke groeten,

A. van der Kaaij

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ben ik de enige Telegraaf- abonnee in mijn wijk? Als zo is vind ik dat jammer! Met vriendelijke groeten, A. van der Kaaij

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Geen commentaar

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM