Klacht: geen abonnement wel een krant ontvangen

R.Roggeveld op 09 januari 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een abonnement tot de kerst 2016.
daarna auto. gestopt zoals afgesproken.
Wij ontvangen nog steeds de Telegraaf op vrijdag en zaterdag.
Graag correctie en stoppen met bezorging.
bij voorbaat dank R. Roggeveld, Planetenlaan 357 HM, Groningen.

Gewenste Oplossing:

Oplossing stoppen met bezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 januari 2017 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Roggeveld,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Volgens onze abonnement verliep uw abonnement inderdaad in december 2016. Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat vanaf heden geen krant meer bij u wordt bezorgd.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door