Klacht: Bezorging

Koos van den Oever op 02 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 3 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Van den Oever, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u deze maand drie keer geen Telegraaf heeft ontvangen. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te krijgen. Als abonnee...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 2 juli 2018

Een abonnee heeft meerdere keren geen exemplaar van de Telegraaf ontvangen, ondanks het betalen van abonnementskosten. Hierdoor heeft de abonnee gedwongen een losse krant aan te schaffen, wat extra kosten met zich meebracht. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij hebben deze maand al 3 keer geen Telegraaf gehad. Dan kopen wij zelf een losse krant terwijl wij de abonnementskosten al betaald hebben
Vandaag weer geen krant en bijlagen. Weer extra kosten gemaakt

Gewenste Oplossing:

Het beste zou zijn als wij iemand konden bellen om de krant nog dezelfde dag na te bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juli 2018 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van den Oever,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u deze maand drie keer geen Telegraaf heeft ontvangen.

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te krijgen. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Helaas is het sinds 2013 niet meer mogelijk om uw krant na te bezorgen. In plaats daarvan compenseren wij niet bezorgde kranten door het verschuiven van de factuurdatum met het aantal gemiste bezorgdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM