Klacht: Al twee dagen geen krant ontvangen

G. Dekket op 29 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee dagen geen krant ontvangen. Telrfonisch doorgegeven, site mijnmedia werkt niet.

Gewenste Oplossing:

Als morgenochtend de krant weer in bus zit

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 november 2016 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dekker,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u twee dagen de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt. Ter compensatie verlengen wij uw abonnement met twee dagen, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijke om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door