Klacht: de Telegraaf weer niet ontvangen

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen.
Wij zijn geabonneerd op de Telegraaf en willen de Telegraaf ook iedere dag ontvangen.
Vandaag 17 juni.
” WEER GEEN KRANT” ontvangen dit is al de 5e keer in 2016.
Digitaal lezen is voor mijn man onmogelijk.
Ik heb deze klacht steeds bij de Telegraaf gemeld en ik krijg het antwoord: dat ik de dagen dat ik de krant niet ontvang langer lid ben, dit vinden wij geen oplossing.

Gewenste Oplossing:

WIJ WILLEN DE KRANT ELKE DAG ONTVANGEN.
Mijn man wil zijn lidmaatschap opzeggen bij de Telegraaf.
Vandaar mijn mail.
Ik geef U nog een kans.
Ik wil graag zo snel mogelijk antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vercoulen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat u vaker problemen heeft ondervonden met de bezorging.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij geven uw klacht door aan de bezorgdienst. Zij zullen er zorg aan dragen dat de krant vanaf heden weer dagelijks bij u bezorgd wordt.

Helaas is volgens onze adminsitratie dit de tweede keer in 2016 dat er melding gemaakt is betreft de bezorging. Wij verzoeken u vriendelijk om alle keren een melding te maken, want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging en kunnen wij de nodige stappen ondernemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA - De Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 21:22 geantwoord

Uw antwoord is voor mij onvoldoende.
Uw bedrijf brengt niet datgene wat U moet doen/beloofd.
Ik heb niet iedere keer doorgegeven dat we de krant weer niet hadden ontvangen, de \"TELEGRAAF\" deed er immers toch niets mee, \"EEN\" dag langer lidmaatschap, dit vinden wij geen oplossing, alsnog bezorgen van de krant wel.
per omgaande verzoek ik U mijn lidmaatschap op te zeggen

Alle klachten die gemeld zijn door Tiny Vercoulen