Klacht: De telegraaf voor de derde keer niet ontvangen

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De eerste keer kreeg ik de krant niet op vrijdag wel op zaterdag, afgelopen vrijdag weer niet en prompt vandaag dus zaterdag ook niet, ik noem dat zeer slordig van de bezorgdienst want daarvoor heb ik geen weekend abonnement genomen en overweeg nu indien het nog een keer voorkomt mijn abonnement op te zeggen.

Ik ben tevreden als deze slordige bezorger vervangen is door iemand die zijn/haar werk naar behoren doet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 10:50 geantwoord

Geachte mevrouw Baggerman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar behoren verloopt en u vaker de krant heeft moeten missen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Volgens onze administratie heeft u vandaag telefonisch contact met ons gehad hierover. Zoals telefonisch ook besproken was, zullen wij er alles aan doen om de bezorging weer op het gewenste niveau te krijgen.

Ter compensatie wordt uw betaalperiode verlengd met een weekend, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat u de krant niet ontvangt, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit weer bij ons te melden, want dan alleen weten wij u het is gesteld met de bezorging. Dit kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Baggerman E.J.