Klacht: de telegraaf niet ontvangen

op 02 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 02 mei 2017 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

geachte mijnheer, mevrouw Bon, bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat het vervelend is als uw krant niet of niet op tijd wordt bezorgd. Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Ter compensatie van de gemiste krant van vandaag hebben wij de betaalde periode van uw abonnement verlengd met een bezorgdag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 02 mei 2017 om 16:11 geantwoord

Ik had liever een nabezorging gehad

Alle klachten die gemeld zijn door R m m Bon-Beutler