Klacht: de telegraaf

op 20 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Voort,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en gezien dat u deze meldingen al heeft doorgegeven. Deze berichten gaan direct door naar het desbetreffende distributiecentrum, zodat zij dit probleem hier verder kunnen oplossen.
Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Indien u toch nog vragen heeft, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door janida@home.nl