Mijn Klacht:
De sigaretten zijn te vol waardoor je tehard moet zuiden en daardoor niet lekker om te roken.
Gewenste Oplossing:
Als het vergoed wordt.
Want ik rook altijd L&M
Van 9.90 euro
Shanaenmarl op 08 januari 2017 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf
Een consument heeft geklaagd over de sigaretten van L and M, omdat deze te vol zijn. Dit zou ertoe leiden dat men te hard moet zuigen, wat de rookervaring negatief beïnvloedt.
De sigaretten zijn te vol waardoor je tehard moet zuiden en daardoor niet lekker om te roken.
Als het vergoed wordt.
Want ik rook altijd L&M
Van 9.90 euro
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM