Klacht: De hagelslag puur en vlokken extra puur smaken naar zeepsop

Arends L op 24 mei 2024 over De Ruijter in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ben normaliter een trouwe koper van het broodbeleg van de Ruijter, maar de laatste tijd vond ik het een beetje vreemd smaken. Dacht eerst ligt het aan mij, maar weet van mijzelf dat ik een sterk reuk en smaak vermogen heb, en er iets niet in de haak was. De geur was al anders en de smaak was rondom vies en niet lekker. Vind dit echt jammer want ben nu genoodzaakt om op een ander merk over te gaan, en dat was het laatste wat ik wil. Kan het zijn dat er iets in de smaak is veranderd, waardoor het niet meer lekker is. Het lijkt wel of het geen echte chocolade is.

Zou graag een (geld) vergoeding willen ontvangen van de pakken die ik in de loop der tijd heb gekocht. Tevens graag een eerlijk antwoord van de Ruijter wat er nou precies aan de hand is met de smaak van het product.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

4 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over De Ruijter
Download hier uw brief

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Ruijter

Reactie van de melder van de klacht Arends L

4 weken geleden - Geen idee heb nog geen reactie gekregen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Ruijter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arends L