Klacht: De reis maar niet kunnen boeken

op 24 juni 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een leuk idee leek, eindigd in drama… het lijkt zo simpel, 3 dagen weg…

We moesten 2 datas doorgeven; wij gedaan. Blijken niet beschikbaar. (Geboekt in april, data vallen in september). Ze blijven steeds mailen; als we 5 dagen willen en dus bijbetalen kan het wel, als we ontbijt willen kan t wel enz. Maar dit willen wij niet, anders hadden we die optie er wel bij gekozen. Via hun geweldige chat communicatie (mailen en Bellen kan niet) was het zogenaamd geregeld. We zouden vliegen via Brussel op een van onze data en kregen ontbijt. Super zou je zeggen, maar 3 dagen later weer mail; er was niks beschikbaar…… we zijn er nu echt klaar mee na 20 mailtjes en 4 chatsessies….

Gewenste Oplossing:

Als ik op mijn gewenste data de reis kan maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verrassingstickets.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wateenellende2017